Welkom!

Welkom op mijn blog van beeldcultuur!

Mijn naam is Shannon van der Beek en ik ben eerstejaars bachelor algemene cultuurwetenschappen op Tilburg University. Dit semester heb ik het vak beeldcultuur gevolgd en hiervoor heb ik een aantal opdrachten gemaakt. Met deze blog wil ik mijn opdrachten graag presenteren en laten zien dat ik de einddoelen voor dit vak heb behaalt. Om de opdrachten een gemeenschappelijk onderwerp te geven, heb ik als rode draad gekozen voor plaatsen en culturen. Ik vind verschillende culturen erg interessant en daarom heb ik geprobeerd van verschillende culturen en plaatsen gebruik te maken om me in te verdiepen. Om mijn opdrachten met jullie te delen zal ik eerst mijn opdrachten uploaden, hierna zal ik een evaluatie schrijven over het vak en mijn opdrachten en als laatste aangeven in hoeverre ik de einddoelen van het vak heb behaalt.

Plaats een reactie